Ofte stillede spørgsmål

Om Softbrik

Hvad er Softbrik?

Softbrik er et Cloud-baseret software som et serviceprodukt (SaaS), hvor du kan finde virksomhedsapps (Briks), der er designet til at tage sig af alle virksomhedens kritiske forretningsprocesser. Hver Brik er et uafhængigt forretningsmodul (f.eks. fillagring, lagerstyring, automatiseret kundeservice) til en ekstremt lav pris på 6 til 10 euro pr. bruger pr. måned. Vi tilføjer flere Briks regelmæssigt for bedre at understøtte flere af dine forretningsprocesser.

Hvad er Softbrik fordele i forhold til it-systemer eller enkeltstående software?
Med Softbrik kan du komme i gang på få minutter. Du betaler kun for de funktioner, du har brug for, og du kan skalere op eller ned efter virksomhedens behov. Også, ikke mere hovedpine til at styre data og installation af forskellige standalone software. Endelig, som Briks er indbyrdes forbundne, får du analyser fra krydsafhængighed af processer, der fører til proaktive afhjælpninger.

Hvordan virker Softbrik?
Når du tilmelder dig Softbrik, bliver du administrator af teamkontoen, og du kan tildele Briks til teammedlemmer (brugere), da de har brug for dem i deres respektive jobroller. Hver bruger vil modtage en e-mail invitation med tilmeldingsoplysninger, og efter tiltrædelsen kan de direkte begynde at bruge Briks tildelt dem for daglige forretninger.

Vil Softbrik tilføje flere Briks?
Ja! Vi planlægger meget mere Briks snart. Brugere vil straks blive underrettet om udgivelsen af nye Briks. Vi vil forklare mere om vores køreplan og nye Briks på vores blog.

Betalinger

Hvornår vil jeg betale for Softbrik tjenester?
Du betaler for den første måned, når du tilmelder dig abonnementet. Du bliver derefter faktureret hver måned. Så, Hvis du tilmelder dig på 12. December derefter din næste betaling vil automatisk blive foretaget på 12. Januar. Din betalingsperiode er derefter fra 12. til 12. måned. Det er gratis, og du kan afmelde dig til hver en tid.

Kan jeg ændre betalingsperioden?
Vi er klar over, at nogle virksomheder foretrækker fakturering efter kalendermånederne. Hvis du kan ændre timingen af din faktura, skal du kontakte vores supportteam på support@softbrik.com. Ved udgangen af din næste betalingsperiode opretter vi derefter en faktura, der dækker fra for eksempel 12. december til 31. December og din betalingsperiode vil derefter fremover være fra 1. til 1. måned.

Hvordan skal jeg betale for Softbrik-tjenesterne?
Det kreditkort, du indtastede under registreringen, bruges til abonnementet. Kreditkortoplysningerne kan opdateres i administratorpanelet.

Hvordan betaler jeg?
Softbrik kan acceptere betaling på ethvert gyldigt kreditkort (VISA eller MASTERCARD) gennem vores betalingspartner. Betalingerne accepteres kun i euro for nu.

Hvad er Softbrik afbestillingspolitik?
Der er to typer af aflysning.
Fjernelse af individuelle brugere: Hvis du fjerner en bruger efter månedens start, vil brugeren blive fjernet helt ved udgangen af betalingsperioden, og du vil blive opkrævet for de Briks, der er tilmeldt den pågældende bruger for resten af måneden. Du kan ændre denne beslutning og tilføje brugeren tilbage senere når som helst, hvis du ønsker det.

Kontoadministration

Fjernelse af regnskab: I tilfælde af at du ønsker at opsige Softbrik-kontoen permanent, bedes du sende en mail til os på support@softbrik.com, og vi vil opsige kontoen. Hver konto kan kun lukkes ved udgangen af en betalingsperiode, så kontakt os venligst senest 2 uger før næste betalingsdato. Dette er en ikke-reversibel beslutning, og i fremtiden skal din virksomhedskonto registreres igen for at bruge Softbrik. Der gemmes ingen virksomhedsdata.

Hvornår skal jeg ændre bruger/Brik-opgaven?
Du kan til enhver tid foretage ændringer i antallet af brugere eller Briks, de bruger. Men for at sikre, at du ikke betaler for brugere eller Briks, du ikke bruger, skal du sørge for at gennemgå din opsætning ofte. Ændringer, der foretages indtil 2 dage før faktureringsdatoen, afspejles i den næste faktura. Vi vil minde dig via e-mail i god tid før din næste faktureringsdato for at gennemgå din opsætning.

Hvad gør jeg, hvis jeg tilføjer en ny bruger eller tilføjer Briks midt i min betalingsperiode?
Hvis du tilføjer nye brugere eller Briks, vil du blive opkrævet forskellen direkte ved hjælp af det gemte kreditkort. Prisen justeres, så den svarer til det antal dage, der er tilbage i din månedlige betalingsperiode.

Hvad gør jeg, hvis jeg fjerner en bruger eller fjerner Briks midt i min betalingsperiode?
Hvis du fjerner en bruger, fjernes brugeren helt ved udgangen af betalingsperioden. Men hvis du ikke ønsker, at brugeren skal have adgang til de resterende dage, skal du sørge for at sende os en e-mail direkte på support@softbrik.com. Det samme gælder for at fjerne Briks fra eksisterende brugere, vil alle ændringer være gældende i starten af din næste betalingsperiode.

Mit kreditkort genkendes ikke
Vores betalingsløsning understøtter i øjeblikket kun VISA- og MASTERCARD-kreditkorttyper. Hvis dit kort af en eller anden grund ikke understøttes, skal du kontakte os via enten vores kontaktformular eller sende os en e-mail direkte på support@softbrik.com

Jeg har ikke modtaget en faktura
Fakturaer sendes direkte til administratorens e-mailadresse (den e-mailadresse, der bruges til at konfigurere Softbrik-kontoen). Hvis du ikke har modtaget det, eller hvis du har brug for at få det sendt til en anden e-mail-adresse, skal du sørge for at kontakte os ved hjælp af enten vores kontaktformular eller email os direkte på support@softbrik.com.

Datasikkerhed

Er mine data sikre i skyen?
Sikkerhed og compliance er et fælles ansvar mellem Softbrik og kunden. Softbrik og dens underliggende udbyder af cloudarkitektur (AWS) er ansvarlige for at beskytte den infrastruktur, der kører alle de tjenester, der tilbydes i skyen. Denne infrastruktur består af hardware, software, netværk og faciliteter, der kører Softbrik- og AWS Cloud-tjenester. Kundeansvar omfatter valg af Briks og sikring af datainput og -output. Kunderne bør være proaktive i at uddanne deres teams, hvordan de skal operere på en sikker måde.

Kan jeg få adgang til hardwaren med mine data slået til?
Nej, Alle Softbrik-tjenester kører på AWS, der ejer og driver de fysiske datacentre. Du kan læse mere om AWS’ datacentre og sikkerhed her: https://aws.amazon.com/compliance/data-center/controls/.

AWS’s datacentre overholder næsten alle større regler på verdensplan. Du kan læse mere om AWS compliance her:   https://aws.amazon.com/compliance/programs/

Kan Softbrik-medarbejdere se mine data?
Nej, dine data krypteres i hvile og under transport. Det betyder, at dine data ikke kan ses af hverken Softbrik medarbejdere eller AWS medarbejdere. Softbrik bruger AWS KMS-tjenesterne til at dobbeltkryptere alle gemte data. Det betyder, at det kun er personer med en brugerkonto og adgangskode til vores kundekonto og ser dataene.

Sørg for at holde dine adgangskoder gemme og være opmærksom på social engineering og hackere. Softbrik støtte ville aldrig bede om din adgangskode.

Hvad gør Softbrik for at beskytte data?
Softbrik har aktiveret flere sikkerhedsaspekter som Amazon GuardDuty, en trusselsdetekteringstjeneste, der løbende overvåger for ondsindet eller uautoriseret adfærd. Dette gøres for at beskytte din Softbrik-konto og dine arbejdsbelastninger. Den overvåger for aktivitet såsom usædvanlige API-kald eller potentielt uautoriserede installationer, der indikerer et muligt kontoafr gå på kompromis. GuardDuty registrerer også potentielt kompromitterede tilfælde eller rekognoscering af angribere.

Deler Softbrik eller dets partnere mine data med andre tredjeparter?
Softbrik ikke adgang til eller dele selskab eller private data og metadata med andre tredjepart, undtagen få specifikke use cases som nævnt og regelmæssigt opdateret i vores Fortrolighedspolitik